Novinky

Talent La Sofia 2012

Talentovaná Monika byla vybrána mezi finalisty projektu Talent La Sophia 2012.

Rozsvícení vánočního stromu

28. 11. 2008 v 17 hodin rozsvítil nejmladší obyvatel Dětského domova Dagmar – pětiletý Pavlík Šarišský - společně s primátorem Statutárního města Brna Romanem Onderkou na náměstí Svobody v Brně Těsnohlídkův vánoční strom.

Návštěva pana starosty

K nejmilejším akcím v předvánočním čase tradičně patří návštěva pana starosty v našem dětském domově spojená s vánoční nadílkou. K dobré náladě přispívá nejen vánoční pásmo našich dětí, ale i vystoupení pana starosty Mgr. Aleše Kvapila, který mezi dětmi a mládeží rád zavzpomíná na mladá léta, kdy se muzice věnoval profesionálně a dětem zazpívá několik svých oblíbených písní. Na harmoniku ho i letos doprovázel Mgr. Norbert Tomek, zástupce ředitele brněnského Diagnostického ústavu.

Brněnské Vánoce

23.12. 2008 proběhlo setkání našich dětí s panem primátorem Romanem Onderkou v rámci akce Brněnské Vánoce. Při této příležitosti předal pan Ing. Tocháček našim dětem šek na částku 100.000,-Kč. Děkujeme.

Čteme rádi

Od ledna 2009 startuje program knihkupectví www.barvic-novotny.cz pro děti „Čteme rádi“. Jeho cílem je podpořit aktivní zájem dětí o četbu. Symbolem je moudrá sova, jejíž autorkou je Petra Deníková z našeho domova.

Velikonoce na ledě

Bylo nádherné jarní odpoledne, sluníčko pálilo, venku všichni chodili v krátkých kalhotách a tričkách. My jsme ze skříní vytahovali teplé kalhoty, mikiny a hlavně brusle.Vše jsme uložili do batohů a vyrazili do haly Rondo. Zde se konaly již po šesté tradiční Velikonoce na ledě, které pořádal V. Koudelka Produktion a náš domov pod záštitou p. primátora a starosty MČ Brno – střed.

Děti z DD Dagmar vzpomínají na Rudolfa Těsnohlídka

V podvečer krásného jarního dne 23.4. 2009 se náš dětský domov zúčastnil v knihkupectví Barvič a Novotný programu „Podvečer s básníkem“ pořádaném ve spolupráci s Moravským zemským muzeem. Autorka Hana Kraflová zde představila svou knižní novinku „Rudolf Těsnohlídek a Vánoční strom republiky.“

ORLICKÉ HORY – OLEŠNICE

29.5. 2009 jsme ve večerních hodinách opouštěli Brno a spolu s DD z Frýdku –Místku se řítili autobusem vstříc dobrodružství do Orlických hor. Tady nás očekávali dobrovolníci z O2. Ihned po příjezdu jsme se ubytovali ve zděné chatě „Číhalka“, rozdělili jsme si pokoje a ulehli k zimnímu spánku … (venku bylo pravdu sychravo).

Indiánský víkend

V pátek 24.4. 09 v odpoledních hodinách jsme odjeli na víkendový pobyt na Sýkovec. Akci pořádalo Oddělení prevence Městské policie Brno. Hned po příjezdu nám byly přiděleny indiánské chýše. Pak jsme šli zmapovat terén (rybník, areál, hotel…). Večer nás rozdělili na dvě skupiny – Apačové proti Komančům. I policie vytvořila skupinku kovbojů a zvolila náčelníka.

Zahradní slavnost v DD Dagmar pod záštitou hejtmana Jmk a primátora města Brna

Letos uplynulo 80 let od chvíle, kdy byla naplněna myšlenka R. Těsnohlídka, myšlenka vybudování dětského domova pro opuštěné děti. Právě před 80ti lety byl v Brně v příjemném prostředí pod Wilsonovým lesem slavnostně otevřen náš dětský domov. Má tedy co slavit.

Jízda historickým vláčkem

Na úterý 23.6. 2009 připravily České dráhy pro nás děti z DD Dagmar (a nejen pro nás) opravdový zážitek – výlet historickým parním vláčkem.

Není kometa jako kometa

Když se řekne slovo „Kometa“, většina si asi hned představí unikátní přírodní jev na obloze. Pokud ale hovoříme o brněnské Kometě, pak zejména sportovním fandům je jasné, že řeč je o hokeji.

Československá Superstar

Každou neděli večer se scházíme u televizní obrazovky a společně sledujeme pěveckou soutěž Československá Superstar. V neděli 1.11. 2009 jsme však měli možnost zúčastnit se přímého přenosu jednoho z finálních kol, Více odehrávajících se v Bratislavě.

Návštěva z Dánska

Přijela k nám vzácná návštěva a přijela z velké dálky. Dánský velvyslanec pan Ole E. Moesby přijel ze země, se kterou jsme téměř historicky spjati. Náš domov totiž nese jméno dánské královny českho původy, dcery Více Přemysla Otakara I., na kterou Dánové s láskou vzpomínají.

Dortiáda

Byla sobota a nás vytáhlo z postelí ostré jarní slunce, které svítilo celý den a jen přispělo k dobré náladě, s níž jsme vyrazili na akci nazvanou Dortiáda s Kometou. Společně s námi dorazily do brněnské hokejové haly dětí a mládeže za Lužánkami na dvě stovky dětí z jiných dětských domovů a ústavních zařízení. Program sliboval odpoledne plné zábavy a jako zlatý hřeb ochutnávku všech dortů, které soutěžily v několika kategoriích, ale všechny s jediným motivem – Kometa Brno.

Bowling

Byla sobota 20. března, venku byla ještě zima, ale nám v nákupním centru Olympia bylo horko. Sešli jsme se zde s dětmi z domovů Severomoravského a Zlínského kraje, abychom si zahráli bowling.

Získání zaměstnání – Mediaservis

V sobotu 20.3. 2010 dostaly starší děti vyrůstající v dětském domově možnost zúčastnit se exkurze a přednášky v Mediaservisu v rámci projektu Nadace ALTEGO. Hlavním bodem byla otázka získání zaměstnání.

Velikonoce na ledě

1. dubna bývá tradičně ve znamení různých legrácek a těžko uvěřitelných situací, které se málokdy vyplní. Letošní apríl se však nesl v duchu blížících se Velikonoc a s nimi spojenou tradiční akcí pro děti „Velikonoce na ledě“.

Čarodějnice v DD Dagmar

Posledního dubna se do DD Dagmar slétly strašidelné postavičky a zapojily se do slavnostního rejdění. Na domovské zahradě byla připravena vatra, které dominovala postava čarodějnice.

Závody leteckých modelářů v Brně

V první májový den se uskutečnil na letišti v Brně – Medlánkách přebor mládeže Jihomoravského kraje v soutěži leteckých modelů. Ačkoliv celou noc před závodem hustě pršelo a ještě ráno během prezentace nebylo počasí závodům příliš nakloněné, mohli si pořadatelé i závodníci nakonec oddychnout, neboť se počasí přeci jen umoudřilo.

Safari víkend s O2

Nadace O2 připravila ve dnech 28.5. - 30.5. 2010 pro nás děti z DD Dagmar další krásný víkendový pobyt. Tentokrát jsme se přemístili do východních Čech a naším cílem se stal Dvůr Králové nad Labem se svoji proslulou zoologickou zahradou. Celý pobyt se nesl ve znamení dobrodružné výpravy divočinou, a proto není divu, že jednotlivá družstva dostala název podle zvířat.

Grand Prix Brno

Jednoho krásného rána pro nás děti z DD Dagmar přijel pan Kout a řekl: „Děcka, jedeme na Grand Prix.“ Rozdělili jsme se na skupinky, nasedli do připravených aut a vyrazili jsme na autodrom. Tam už čekal pan Křenek, který nás odvedl na hlavní tribunu závodního okruhu. Odtud jsme mohli sledovat šechy závody. Nás ale nejvíce zajímal závod formulí, kde startoval syn pana Kouta Adam. Všichni jsme mu fandili a drželi palce, ale měl nakonec smůlu. Už ve druhém kole ho vytlačil z trati jiný závodník a tím pro něho závod skončil. Moc nás to mrzelo, ale nedalo se nic dělat.

Výlet do Lednice

Už ráno bylo na Brněnském Hlavním nádraží horko. Vyhlíželi jsme příjezd parní lokomotivy, která nás měla odvézt do Lednice. Po malém zpoždění dosupěla obrovská černá lokomotiva a za sebou táhla 8 vagónů. Nasedli jsem, mašina zapískala a vybrala si koleje vedoucí do lednice.

Výlet do Vídně

V úterý 22.6. 2010 jsme navštívili hlavní město Rakouska Vídeň. Tento výlet nám umožnil p. ředitel Radim Jančura, majitel Student Agency. Ráno pro nás přijel žlutý autobus, který byl neuvěřitelně pohodlný a vybavený tak, že jsme si připadali jako na palubě luxusního letadla.

Jarmark Praha 2010

Letošní Jarmark se nám velmi líbil, i přes nepřízeň počasí. 24.9.2010 jsme naložili auto výrobky na Jarmark a vyrazili do Prahy. Cesta proběhla v poklidu, protože nebyl velký provoz. Ubytovali jsme se v ubytovně Pramenu za Černým mostem.

Kociánka

Ve čtvrtek 30. září jsme všichni společně s paní ředitelkou vyrazili do ÚSP Kociánka v Brně, kde jsme byli pozvaní, abychom si prohlédli areál, ve kterém žije tělesně postižená mládež.

Plavecké závody

Když jsme přišli dovnitř, viděli jsme, jak se areál pomalu, ale jistě plnil dětmi z dětských domovů Jihomoravského a Zlínského kraje a rovněž z kraje Vysočina.

Den dobrovolnictví s Nadací O2

První říjnový den byl pátek. Všichni jsme čekali, že to bude pátek jako každý jiný. Takový uklízecí den a potom vytoužené volno.

Vánoční strom

Jako každý rok jsme nacvičovali vánoční besídku, abychom ji mohli ukázat v Bílovicích nad Svitavou u Vánočního stromu, který bude stát na náměstí Svobody v Brně.

Vánoce 2010

Letošní „krizové“ vánoce byly možná trošku skromnější než jiné roky, ale i přesto to byly opravdu ty nejkrásnější svátky v roce.

Bowling v Olympii

V sobotu 26. 3. 2011 se 4 děti z Dětského domova Dagmar v Brně zúčastnily tradičního charitativního turnaje v bowlingu organizovaného nadacemi Chance 4 children a Nadace Nova. Zázemím pro tuto akci byla bowlingová herna v brněnském nákupním centru Olympia.

Výlet do Bratislavy

Ve středu 20. 6. 2012 podnikly děti z dětského domova Dagmar výlet do hlavního města Slovenské republiky.

Výlet do Chorvatska

Ještě nezačaly letní prázdniny a my už jsme byli u moře! Hurá...

Novartis

Sportovní odpoledne s Novartisem

Výlet historickým vlakem

Výlet historickým vlakem do Pohořelic

Komediomat

Baby Party

Naše děti se zúčastnily tradiční Baby party v hotelu International v Brně, jež je součástí Sociálního programu Integrace dětí z dětských domovů Jihomoravského kraje.

Dagmar Music Fest

Poslední únorovou středu proběhl v brněnském hudebním klubu Kabinet Múz 1. ročník Dagmar Music Festu, jehož primárním cílem bylo získat finanční obnos na podporu kulturního vyžití našich klientů.

DMF projekt

Návštěva divadelního představení Hordubal a Komediomat

Derby Sparta - Slavia

V sobotu 13. 4. jsme vyrazili na fotbalové klání slavných pražských "S"...

Křest CD kapely Evelynne

Nadějná acid elektronická kapela Evelynne z Prahy nás pozvala na křest svého nového CD.

DMF 2

26. 2. 2014 proběhne v brněnském klubu Kabinet Múz 2. ročník hudebního festivalu Dagmar Music Fest. Info viz. DMF

Rekonstrukce

Jarmarky s Albertem

Přijďte 29. a 30. 11. 2014 od 9 do 19 hodin do prodejny Albert v komplexu Olympia Brno - Modřice.

Den otevřených dveří

Při příležitosti 85. výročí otevření Dětského domova Dagmar pořádáme 8. 12. 2014 Den otevřených dveří ...

FC Zbrojovka Brno

Zástupci prvoligového klubu FC Zbrojovka Brno se opět zastavili v našem dětském domově, aby udělali radost dětem.

Ekofarma Jalový dvůr

Úžasný víkend u koní

oXy Online v DDD

Ježíšek pokračuje i po Vánocích...

Nejmilejší koncert

Regionální kolo 9. 4. 2015

Masters.cz opět u nás

Dnes nás opět navštívil náš velký kamarád pan Vlahovič s rodinou ...

Den dětí v Dagmaře

Setkání bývalých a současných klientů DD Dagmar společně se současnými a bývalými zaměstnanci

Den otevřených dveří

Dne 8. 12. 2015 slavíme výročí založení i otevření Dětského domova Dagmar. Mezi 10 - 16 hodinou mohou všichni ti, jež zajímá, jak děti žijí, přijít na návštěvu a na vlastní oči se přesvědčit, jak to vlastně všechno je. Jste vítáni

Setkání po letech

Bývalí klienti, děti, tety a strejdové z dětského domova Dagmar, přijďte se zase setkat ...

Please the trees

Táborská skupina Please the trees se svým jedinečným koncertním turné Na valníku opět podpoří DD Dagmar, kdy vystoupí živě pro naše děti a jejich kamarády z brněnských základních a středních škol. Koncert proběhne 3. 6. ve 14 hodin na Makovského náměstí v Žabovřeskách a je samozřejmě zdarma!

Otevíráme dveře veřejnosti

DMF vol. 5

5. ročník benefičního festivalu je za námi!

Dětský den v Thermoservis - Transport s.r.o.

Báječný den plný her a smíchu